Non-profit

Online marketing voor non-profit

Online marketing voor stichtingen

Online marketing: het klinkt heel commercieel, maar ook voor stichtingen is het de uitgelezen manier om in contact te komen (én te blijven!) met hun doelgroep. Als stichting of vereniging  heb je vaak te maken met verschillende doelgroepen, zoals donateurs, informatiezoekers en vrijwilligers. Juist met online marketing kun je die verschillende doelgroepen gericht benaderen. Is verbinding met je achterban belangrijk? Ook daar leent online marketing zich bij uitstek voor.

Als je online marketing budget beperkt is, wil je extra effectief te werk gaan. Van het werven van nieuwe donateurs en het verzamelen van handtekeningen voor je petitie tot het vergroten van de online vindbaarheid van jouw stichting en het bouwen aan een thought leadership positie: vanuit onze ervaring met online marketing voor non-profit regelen we het voor je. Resultaatgericht, voor ieder budget.

Ja, dit wil ik!

Online marketing voor non-profit:

  • Google Grants optimalisatie & inrichting
  • Social media en influencer marketing
  • Activatiecampagnes
  • Fondsenwerving
  • Verbetering van thought leadership positie
  • Webcare & Community Management

Behaalde resultaten
voor Good Fish Foundation

 

Online marketing voor stichtingen en non-profits
  • Europese petitiecampagne
  • Ruim 1.8 miljoen bereik
  • Conversieratio van 50%

Non-profits waar wij voor werken

Schuldhulpmaatje
Vastenactie
Passend Lezen
113
De Zilveren Camera
Mei Commite Amsterdam
Centrum Seksueel Geweld
Leescoalitie Queerboeken
Eyes on Ukraine
Samen erop vooruit
NJI

Wil je een voorproefje?

Download onze gratis whitepaper over 7 tips voor het online werven van vrijwilligers

Direct aanvragen

7 tips voor het online werven van vrijwilligers

Tevreden klanten aan het woord

"Olifant Media is voor SchuldHulpMaatje Nederland een belangrijke partner om haar maatschappelijk doelen te kunnen realiseren. Niet alleen vanwege hun opgebouwde expertise en denkkracht op terrein van online marketing maar vooral omdat ze onze missie en passie delen om de wereld voor mensen in een sociale-financiële positie wat beter te maken. Dat is geen gemakkelijke zaak, want schuldenproblematiek in Nederland is complex en weerbarstig. Vele partijen dienen zich aan. De potentiële hulpvrager is daardoor al gauw de weg kwijt wie betrouwbare hulp kan bieden. Daarnaast overheerst schaamte en wantrouwen. Het vraagt het maximale aan creativiteit om ervoor te zorgen dat we vindbaar zijn voor mensen in schulden. Waarbij ze ervaren dat je er voor hen bent en ze de stap naar (online) hulp durven te zetten. Er is nog een wereld te winnen want de nood is groot. De chemie in onze samenwerking met Olifant Media helpt ons om onze ambities zo goed mogelijk te realiseren."

Carla van der Vlist - Directeur Vereniging SchuldHulpMaatje Nederland
Carla van der Vlist - Directeur Vereniging SchuldHulpMaatje Nederland

Wij helpen je met online marketing voor jouw stichting


Vul het formulier in en onze kudde neemt z.s.m. contact met jou op.

Typ bovenstaande code over.
(Geen zorgen, olifanten spammen niet)

www.olifantmedia.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.olifantmedia.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.

 Cookies NIET accepteren