CRO / UX

Verbeter en optimaliseer je website naar meer conversies

Wil jij meer conversie halen uit je site? Dan wil je weten wie jouw bezoekers zijn en hoe zij door jouw site ‘reizen’. Waar komen bezoekers vandaan, waar zijn ze naar op zoek en – heel belangrijk – vinden zij makkelijk genoeg hun weg richting conversie?

Met CRO (Conversion Rate Optimization) en UX (User Experience) optimaliseren we de website-ervaring van jouw bezoekers, zodat zij eenvoudig navigeren naar die dat gewenste moment: conversie. Ook onderzoeken we o.a. de structuur van je site en vergelijken we mobiel versus desktop verkeer: waar kan het beter? Daarna gaan we optimaliseren met A/B testen om uit te vinden wat op jouw site het beste werkt. In een CRO / UX traject maken we continu aanpassingen aan je website richting een optimale customer journey en meer conversie.

CRO / UX

Pluim voor terugkoppeling op en bijstellingen van onze plannen, waarmee we onze gebruikerservaring verder kunnen optimaliseren.

Eva van Museon Omniversum

Wat kunnen we voor jou doen?

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.