Webcare
Haal alles uit je webcare en community management

Jouw klanten en volgers worden extra interessant als ze (nogmaals) voor conversie zorgen. Die kans op conversie kun je vergroten door actief te werken aan de relatie met je klanten en volgers en aan hun loyaliteit. Community management en excellente webcare gaan daarbij hand in hand.
Het is vaak nog een hele uitdaging om zowel je webcare als community management dusdanig goed op orde te hebben dat je je klanten tevreden en gebonden houdt. Wat is het verschil? Webcare is de klantenservice van je social media. Je beantwoordt vragen die klanten stellen via Facebook, WhatsApp of andere social media. Bij community management ga je een stap verder en reageer je online om je merk te profileren en mensen aan je te binden. Een goede aanpak van je community management zie je terug in meer engagement, bereik en groei in fans en volgers. Goede webcare is daarbij onmisbaar, maar het is ook arbeidsintensief. Ons gespecialiseerde webcare-team neemt je 24/7 alle zorg uit handen, tijdelijk of permanent. Dit team borgt deze service al voor diverse landelijke en publieke merken.
Wil je een voorproefje?
Haal alles uit je webcare & community management. Vraag nu onze whitepaper webcare aan.

Behaalde resultaten
voor LTO Noord

- 30K Facebook fans
- Ruim 2.000.000 vertoningen
- Gemiddeld 9% interactie
Klanten waar wij voor werken




.png?1667835522=)







Webcare
- Analyse van je huidige community en risico’s
- Opstellen en uitbreiden van je FAQ’s
- 24/7 signaleren en modereren op jouw social media
- Zowel continu als tijdelijk in te zetten
- Direct hulp in geval van een crisis
- Webcare strategie en training
Interessante pinda's
over webcare
Wij helpen je succesvol een community op te bouwen
Vul het formulier in en onze kudde neemt z.s.m. contact met jou op.