Whitepapers

1. Pre-made uitsluitingslijsten
Jij ontvangt een lijst met uitsluitingen (per taal) waarvan we zien dat ze vaak worden gezocht en vaak voor irrelevant verkeer zorgen.
De lijsten zijn uitgesplitst per taal (DE, FR, EN), Plaatsingen vs zoekwoorden en op branche ingericht.
2. Weer vs conversieratio: een stappenplan
In deze whitepaper lees je hoe je stap-voor-stap kunt uitrekenen wat het verschil is in conversie op bijvoorbeeld regenachtige dagen vs zonnige dagen. Of bijvoorbeeld welke invloed bewolking of temperatuur heeft op jouw conversieratio of betrokkenheid. Loont het om je campagnes extra budget te geven als het zonnig is - of juist regenachtig?
Als je de stappen uitvoert heb jij voor jouw organisatie een helder antwoord in hoeverre het weer van invloed is op jullie website-betrokkenheid. De werkzaamheden in de whitepaper voeren wij voor onze klanten uit om op basis van deze uitkomst de budgetten en biedingen te wijzigen voor onze search & social klanten.
3.
Hoe beheer ik mijn social community?
In de whitepaper over webcare ontvang je adviezen hoe je om kan gaan met vragen en reacties uit jouw social community. Het whitepaper geeft je praktische tips en adviezen voor wie begint met het modereren van een fanbase en hoe je dit zo efficiënt mogelijk kunt inrichten. We vertellen je ook hoe om te gaan met negatieve reacties en hoe je je kunt voorbereiden op een crisis.
Het whitepaper webcare is geschreven voor social media beheerders en berust op jarenlange ervaring in het beheren van communities en voeren van campagnes voor diverse sectoren; food, retail, reis, leisure, goede doelen en overheid.
4. Clarity walk-through
Jij ontvangt een whitepaper met de uitleg wat Microsoft Clarity is, wat de voordelen ervan zijn voor jouw bedrijf en hoe je het implementeert. Daarnaast tref je een voorbeeld onderzoek met daarbij horende conclusies en aanbevelingen. Dit maakt dat je een idee krijgt welke conclusies je kunt trekken uit de implementatie ervan en hoe je je website er op kunt verbeteren.